השכרת מרפאות לפי שעה

0 Comments

מה זה, מה הן כוללות ומהן היתרונות הטמונים בכך

השכרת מרפאות לפי שעה- משמעות

המונח השכרת מרפאות לפי שעה מגדיר תשלום שעתי על שימוש במרפאה הכוללת את הציוד הנדרש ללא בעלות אישית עליה. בחירת המרפאה אינה מוגבלת למקום מסוים, כך שבכל פעם תוכלו לשכור אף במקומות שונים ומרחוקים בארץ, בהלימה למיקום המטופלים. 

אפשרויות ההשכרה כוללות השכרה לרופא יחיד או לקבוצת רופאים העובדים יחד, כמו ניתן לשכור חדר בודד, כמה חדרים ואף קומה שלימה.

יותר ויותר רופאים כבר מבינים את הכדאיות שבהשכרת מרפאות. הגמישות והיכולת להתאים את המיקום בהתאם לעבודה נוחים ומשתלמים הן למטפל והן מטופל.

המרפאות עשויות להימצא הן כמרפאות בודדות והן בתוך מתחמים רפואיים ולשמש רופאים ומטפלים באחד, הן מתחום הרפואה והן מתחום הפרא רפואי. 

כיום, יותר ויותר רופאים ומטפלים מבינים את הכדאיות שבהשכרת מרפאות, ואופציה זו הולכת והופכת מבוקשת ושכיחה בעולם הרפואה והטיפול על כלל סוגיו. 

מרפאה להשכרה- מה היא כוללת?

מרפאה יכולה להכיל כמה קליניקות המאובזרות. למשל: במידה ומדובר במרפאה אורתופדית להשכרה, היא יכולה להכיל קליניקה לבדיקה, קליניקה לטיפול וכו' ועם כל הציוד הדרוש לכל תחום. 

כשמשכירים מרפאה הכוללת קליניקות אין זה אומר שיש צורך לשכור את כל הקליניקות הכרוכות באותה המרפאה, אלא כאמור, ניתן לשכור חדר יחיד לרופא יחד ומנגד גם קבוצת רופאים העובדים בצוותא יכולים לשכור מרפאה שלימה בעלת מגוון קליניקות, וכל רופא, לפי תחומו, יעבוד בחדר ההולם את הכשרתו הספציפית מתוך ההתמחות הכללית. 

בנוסף, מרפאה להשכרה בדרך כלל גם כוללת: מזכירה רפואית, שירות לקביעת תור, מחשבים, אינטרנט, חנייה ועוד

יתרונות השכרת מרפאה לפי שעה

כאשר שוכרים מרפאה לפי שעה, השוכר יכול משלל יתרונות הטמונים בכך, כגון:

-אין צורך לדאוג לציוד ולאבזור היקר הנדרש לחדר העבודה. מרפאות להשכרה מאובזרות מראש, ובדרך כלל עם ציוד מתקדם ומשכולל, כך שאף לא תצטרכו להתפשר על רמת ואיכות הציוד.

-אתם לא מחויבים לאף אחד לטווח הרחוק. עניין זה מקבל משמעות כפולה בייחוד בתקופתנו אנו, תקופת הקורונה המלאה באי ודאות וחוסר אונים. יותר ויותר עסקים נסגרים בזה אחר זה כתוצאה מאי יכולת כלכלית, חובות כספיים ועוד. 

-יכולת קבלת מטופלים מאזורים שונים בארץ

-לא תמצאו את עצמכם בעבודה, וללא מטופלים, כך שזמנכם יהיה מנוצל כראוי.

שוקלים לשכור מרפאה לפי שעה? רוצים לדעת עוד? למידע נוסף לחצו כאן 

דילוג לתוכן