טיפול בהלקוס ולגוס: כל אפשרויות הטיפול הקיימות

0 Comments

כל מי שסובל מהלקוס ולגוס ישאל את עצמו איך מתמודדים איתה ביעילות. הלקוס ולגוס הוא מצב שבו העצם של האצבע מתעקמת, וכתוצאה מכך גם האצבע עצמה מתעקמת. העניין האסתטי הוא ללא ספק רציני מאוד, כזה שצריך לתת עליו את הדעת. איך למעט העניין האסתטי, יש כאן גם עניין של כאבים שהולכים וגוברים עם הזמן. מהסיבה הזאת ישנו צורך לבחון אפשרויות שונות לטיפול בהלקוס ולגוס. במאמר הבא נספר לכם על אפשרויות שונות לטפל בבעיה בהמלצתו של אורתופד מומחה.

לא מתעלמים מהלקוס ולגוס

הטעות הכי גדולה מבחינתכם תהיה להתעלם מהעניין. הלקוס ולגוס יכול להחמיר עם הזמן, ופתאום תמצאו את עצמכם נכנסים אל תוך בור ללא תחתית. אם תצליחו לזהות את הבעיה בזמן, יהיה לכם מרחב גדול של אפשרויות להתמודד איתה. לכן אם יש לכם ספק, תמיד כדאי לקבוע פגישה עם אורתופד מומחה. הוא יאבחן את המצב של כפות הרגליים ויסביר לכם בדיוק מה נכון לעשות. זה בידיים שלכם לפעול במהירות ובאופן אפקטיבי.

אמצעים אורתופדיים לטיפול בבעיה

אחד מדרכי הטיפול הכי טובים להתמודדות עם הלקוס ולגוס זה שימוש באמצעים אורתופדיים. בין אם מדובר על מדרסים או כל פתרון אחר שנמצא באפשרויות השונות. בכל שנה נכנסים לחיינו עוד אמצעים אורתופדיים שונים שיכולים להתמודד עם כל מיני בעיות. טיפול בהלקוס ולגוס עם אמצעים אורטופדיים רלוונטי כאשר הבעיה נמצאת בתחילת הדרך. במקרה שהבעיה מחמירה ישנו צורך לבחור באפשרות אחרת שהיא קצת יותר רצינית משימוש באמצעים אורתופדיים. 

ניתוח לטיפול בהלקוס ולגוס

במקרה שבו המדרסים לא מביאים את האפקטיביות שלהם, ישנו צורך לבחור באפשרות אחרת. אנו כמובן מדברים על ביצוע ניתוח על ידי אורתופד מומחה. הניתוח אמור לתקן את הצורה של העצם, ובכך בעצם להחזיר את האצבע למקומה הטבעי. הרי המצב של הלקוס ולגוס מגיע מכיוון שהעצם מתעקמת, ולפיכך ישנו צורך לפעול בצורה מעט שונה. הניתוח זאת האפשרות האחרונה שנמצאת על השולחן, אך למען האמת היא זאת שאמורה לסייע. להביא אתכם למצב שבו המצב יחזור לקדמותו.

דילוג לתוכן