כל המידע שצריך לדעת על פיסול אף

0 Comments

לנראות של האף יש השפעה חיצוני על המראה שלנו כולו. האף נמצא באזור מרכזי בפנים, ולכן קשה מאוד להתעלם ממנו. בשונה מאיברים שונים שנמצאים באזורים פחות בולטים, ולכן הם גם ימשכו פחות תשומת לב. מכיוון שהאף נמצא במיקום משמעותי, מי שלא מרוצה מהנראות של האף שלו יחפש פתרונות. בעבר היה נהוג לבצע ניתוח אף, אך כיום האפשרות של פיסול אף היא האפשרות המובילה. מה חשוב לדעת על הפרוצדורה הרפואית הזאת? שאלנו את ד"ר אנדרי אופק – פלסטיקאי.

כיצד אפשר לפסל את האף?

לרוב כאשר מדמיינים פעולת פיסול זה ככל הנראה יהיה עם חומרים ייעודיים. אז איך אפשר לפסל את אחד מהאיברים החשובים ביותר בגופנו? על ידי חומרי מילוי כמובן שבראשם תוכלו למצוא את החומצה ההיאלורונית. על ידי הזרקה של חומרי מילוי באזורים שונים של האף אפשר לשנות את הצורה שלו. בדרך הזאת ומבלי לבצע ניתוח יהיה אפשר להשיג מראה אף שונה, כזה שעונה לדרישות המטופל.

מי צריך לבצע פיסול אף?

ד"ר אנדרי אופק – פלסטיקאי  טיפל עד כמה במאות מטופלים שונים כאשר לכל אחד מהם סיפור שונה. מהסיבה הזאת קשה מאוד להגיד מי אמור לבצע את הפרוצדורה הזאת. מכיוון שמדובר על פרוצדורה יחסית פשוטה ולא מסוכנת, היא יכולה להיות מתאימה לכל מי שלא מרוצה מהנראות של אפו. בסוף על ידי נקיטת פעולות שונות תוכלו לשנות את הנראות של האף, ולהחזיר את הביטחון העצמי.

האם מדובר על הליך מסוכן?

באופן עקרוני הליך פיסול אף הוא הליך יחסית פשוט, כזה שלא מביא איתו סכנות רבות. אך עדיין כמובן שקיימות כל מיני תופעות לוואי שעלולות להופיע, אך אף אחת מהן לא מסכנת חיים. הרוב המכריע של המטופלים שעוברים את הטיפול הזה מספרים כי הוא היה מאוד מוצלח. גם תקופת ההחלמה הקצרה יחסית ממחישה כי הטיפול הזה הוא יחסית טיפול פשוט. כך שלא אמורות להיות לכם יותר מידיי דאגות. תוכלו להתחיל לבחון את המקומות שבהם תרצו לעבור פרוצדורה של פיסול אף.

דילוג לתוכן