מה גורם לעליה במחירי הדירות?

0 Comments

בועות מחירי הנכסים והתנהגות הספקולציות הנלוות אליהן נוטות להוביל למשברים פיננסיים המובילים לצמיחה נמוכה יותר, לאבטלה גבוהה יותר ולחוב ציבורי גבוה יותר. דוגמא בולטת לירידת מחירים בארצות הברית הייתה בועת הדיור ב -2008 שנגרמה על ידי המיתון הכלכלי. הגורם העיקרי היה עלייה ביכולתם של הבנקים לגייס כסף כאשר הם הלוו.

מחירי הבתים מושפעים מהיצע וביקוש באותו אופן כמו סחורות ושירותים

שוק הנכסים מושפע מהמצב הכלכלי של המשק, משיעורי הריבית, מההכנסה הריאלית ומהשינויים בגודל האוכלוסייה. בצד הביקוש, הגורמים העומדים מאחורי מחירי הדירות נקבעים על פי היצע זמין.

בתקופות של ביקוש גדל והיצע מוגבל נראה עליות במחירי הדיור, עליית שכר הדירה וסיכון מוגבר לחסרי דיור. אם שוק הדיור חם, עליית מחירי הדירות עשויה להשפיע על יכולת ההישג, גם אם שיעורי המשכנתא ימשיכו לרדת עד שנת 2021.

כפי שאתה יכול לראות שיעורי שיעורי משכנתא נמוכים יותר עוזרים

אך הם אינם מבטלים את הסיכון למחסור במחיר סביר שעומד בפניו. שוק הדיור אם מחירי הדירות ימשיכו לעלות בקצב מהיר. שיעורי המשכנתא יכולים לעזור להפחית את ההשפעה של מחירי הדירות הגבוהים יותר על התשלומים החודשיים, אך הם אינם יכולים לקזז את הצורך בתשלומי מקדמה גבוהים יותר ועלויות סגירה אחרות ככל שעולים מחירי הדירות. העלאה או דחייה של שינוי בריבית יכולה להשפיע על מחיר הבית, ולאפשר לרוכשי דירות לקנות בית.

כאשר שיעורי הלוואות הדירה יורדים

העלות המשתלמת עולה והרגשת השוק משתפרת, מה שמוביל לביקוש גדול יותר לרכישת דירות. אוכלוסייה וצמיחת מיקום מובילים להגדלת הביקוש לדיור. ביקוש מוגבר זה מוביל לעלייה מהירה יותר במחירי הנכסים. במילים אחרות, אנשים שקונים בתים לשימוש אישי, או משתמשי קצה, מוכנים לשלם יותר עבור בתים מכיוון שהחיים אטרקטיביים ורצויים יותר באזורים מסוימים. דרישה זו של משתמשי הקצה מושכת את תשומת ליבם של משקיעי נכסים הרוכשים נכסי מגורים בכדי להוציאם לשוק כך שניתן יהיה להפחית את היצע המקומות והמחירים יעלו. מחירי הנכסים עולים בגלל הביקוש הגובר לבתים באזור נתון, אך מספר פרויקטים של נדל"ן למגורים שנבנים כדי לענות על הביקוש הזה לא מתעדכן.

אחת הסיבות היא שהריביות הנמוכות יותר מעודדות את הקונים להיכנס, מכיוון שיש יותר קונים ולכן יותר תחרות על בתים פנויים. ריביות נמוכות מאפשרות לך ללוות יותר מבלי לראות עלייה עצומה בתשלום המשכנתא החודשי שלך.

שוק הדיור כפוף לאותו חוק כלכלי של היצע וביקוש כמו כל ענף אחר

אף אחד מהגורמים המשפיעים על מחירי הדירות לא קיים בחלל ריק, ורבים משפיעים זה על זה, וכך גם מחירי הדיור. שיעורי הריבית משפיעים עליכם כמוכרים בשוק עם היצע או ביקוש שוטפים.

הסיבה שדיור נתפס כבעיה

היא שהעלאת מחירי הבתים הינה מהותית למשק, לאופן שבו משפחות משגשגות, עד כמה הסיכון הוא בהלוואות משכנתא, האסטרטגיה העסקית הנכונה עבור מפתחי משכנתאות ומדיניות הממשלה. עליות מחירי הדירות החזקות אינן מתורגמות לאינפלציה מכיוון שהן גבוהות יותר במונחים ריאליים (מותאמים לאינפלציה).

מחירי הבתים הגבוהים מאיצים את האינפלציה בכך שהם מעניקים יותר כוח קנייה בידי הצרכנים

שמייצרים רווחים מההון העצמי הנוסף שלהם כדי לשלם עבור סחורות ושירותים. עליית מחירי הדירות מהווה מבשר להאצת האינפלציה, מכיוון שהם מעודדים משקיעים נבונים להמר כי עלויות השכירות יעלו.
למידע נוסף על דירות דיסקרטיות ומה גורם לעליה במחירי הדירות? יש לבקר ב- emily-massage.com

כאשר מחירי הדירות עולים ביחס להכנסה

היית מצפה מכמה אנשים שיוכלו להרשות לעצמם זאת. בשלב מסוים, מחירי הדירות יתייקרו ונראה תיקון והם יירדו. לעומת זאת, הביקוש עלה במידה ניכרת עקב ריביות נמוכות, צמיחה כלכלית חיובית, עלייה באוכלוסיות, זמינות משכנתא גבוהה ואמון ששוק הדיור הוא השקעה טובה. בבריטניה, מחירי הדירות שולשו בעשור שקדם למשבר הפיננסי ב -2008. הם היו מוערכים יתר על המידה במהלך שנות הפריחה, כלומר מעטים הרוכשים הראשונים שיכולים להרשות לעצמם להתחיל.

מחירי הבתים עלו מהר יותר מהאינפלציה מאז 2012, למרות כלכלה חלשה. מחירי הבתים עולים מהר מתמיד, וקצב הצמיחה מואץ.

באזורי הרכבת התחתית עם האובדן הגדול ביותר של מקומות עבודה והכי הרבה אנשים זורמים כמו ניו יורק וסן פרנסיסקו

מחירי הדירות עלו ב -10%. בפיניקס ובאוסטין, טקסס, הם עלו ברבע מאז תחילת המגיפה. נתונים חודשיים של Zillow, S & P CoreLogic ומדד קייס שילר מראים כי העלייה הנוכחית במחירי הדירות בארה"ב אינה דומה לשום דבר לפני כן, כולל הבועה של שנות האלפיים.

באופן לאומי

מחירי הנכסים עולים או יורדים רק אם אתה גר במיקרו אקלים שמתנגד לנורמה. אם מחירי הבתים יירדו ברחבי הארץ, המחירים בשכונה שלכם יעלו. אם אתה גר ליד רובע בית ספר מצוין או אזור טרנדי, אנשים ירצו ללכת לשם, ומחיר הבית לידך יעלה.
בכדי לבדוק עוד מידע אודות דירות דיסקרטיות ומה גורם לעליה במחירי הדירות? כדאי לבדוק ב- hotmassage.co

חשוב גם לשקול כיצד מחירי הדירות השתנו לאורך זמן

להלן תגלה כיצד הם השתנו מנקודת מבט היסטורית, מה מניע את עלייתם ואיזו השפעה יש לעליית מחירי הדירות עליך כאשר אתה מוסיף נכסים נוספים לתיק שלך. בהקשר לבעיות ההיצע והביקוש האחרונות, הוא מצביע על חמישה גורמים מרכזיים שהשפיעו בשנים האחרונות על עלויות הדיור.

הביקוש בשוק לדיור מראה את מספר הבתים המבוקשים ואת מחירם. בשל הטעם החברתי המשתנה, רכישת בתים אינה נחשבת עוד לסמל סטטוס (איור 4.2), ושינוי בעקומת הביקוש בשוק הפחית את הביקוש לבתים מכיוון שיש פחות ביקוש מהמחירים.

תשלומי מקדמה גבוהים יותר בהתאם למחירי הבתים הגבוהים יותר

בעלי בתים זקוקים ליותר כסף כדי לקנות את ביתם הראשון. במילים אחרות, נדל"ן הופך לנכס סחיר, המחירים נעים כדי לשקף היצע וביקוש, ומדיניות מוניטרית מרחיבה הופכת לאינפלציה של מחירי נכסים, ופוגעת ברוכשי דירה ראשונה ומפחיתה (לפחות את האפקט המיוחל) את השפעת הריבית. – הורדת קיצוצים שאחרת יעזרו למשק.

דילוג לתוכן