מה הסיכונים הקיימים בניתוח החלפת שתלים?

0 Comments

כל מי שיש לה שתלי סיליקון בחזה צריכה לקחת בחשבון כי בעתיד אולי תצטרך להחליפם. השתלים יכולים להחזיק מעמד זמן רב, אך יכול לבוא יום שבו הרופא ימליץ להחליף אותם. ניתוח החלפת שתלים הוא ניתוח שכיח מאוד, כזה שאפשר לבצע אותו כמעט בכל קליניקה. אך כמו כל ניתוח באשר הוא קיימים סיכונים שונים שכל אישה חייבת להכיר. אין טעם להסתכל רק על היתרונות של ניתוח החלפה שכזה אלא גם על הצדדים הפחות זוהרים. ברגע שאישה תסתכל על שני הכיוונים זה יאפשר לה לעשות החלטות מושכלות. לפרטים נוספים > לחץ כאן.

הניתוח עצמו הוא ניתוח בטוח

עוד לפני שנסביר את הסיכונים של הניתוח הזה, חשוב להדגיש כי הניתוח כשלעצמו הוא בטוח. לא מעט נשים עוברות את הניתוח הזה בכל שנה ומרביתן עוברות אותו בצורה מוצלחת. כך שהסיכונים הללו לא אמורים לגרום לכך שתוותרי על הניתוח או שתשאירי את השתלים כפי שהם. אנו מציעים לכל מי שצריכה לעבור את הניתוח הזה לעבור אותו מבלי להסס יתר על המידה.

אילו סיכונים קיימים בניתוח החלפת שתלים?

כמו כל הליך רפואי שמביא איתו סיכונים, גם ניתוח החלפה של שתלים מביא איתו סיכונים. קיימים הסיכונים הרגילים של ניתוח בהרדמה מלאה, סיכונים שבוודאי יצא לכם לשמוע עליהם. בנוסף בעת הוצאת השתל ישנו סיכוי לקריעה או דליפה של השתל, סיטואציה שעלולה להיות בעייתית. בנוסף עלולות להופיע דלקות, כאלה שחובה לטפל בהן בהקדם על מנת למנוע החמרה במצב.

תבחרי רופא מוסמך ומנוסה

על מנת שהניתוח יעבור בשלום יהיה עלייך לבחור רופא מוסמך ומנוסה. לא כל רופא שיספר לך עד כמה הוא מבין בתחום של החלפת שתלים הוא כזה שתוכלי לסמוך עליו. אנו מציעים לך לחפש את הרופא הכי טוב שתוכלי למצוא, כך תוכלי למנוע לא מעט סיבוכים. המיומנות של הרופא היא זאת שאמורה לתפעל את הסיטואציה אם המצב יצא מכלל שליטה. כך שאין מקום לפשרות בנושא הזה – תבחרי רופא שאת יכולה לסמוך עליו.

דילוג לתוכן