מתי צריך לבצע ניתוח להתמודדות עם ציפורן חודרנית?

0 Comments

אחת מהבעיות המציקות ביותר בכף הרגל נקראת ציפורן חודרנית. מדובר על מצב שבו הציפורן צומחת בכיוון ההפוך אל תוך הרגל ולא כלפי חוץ. מיותר לציין כי המצב הזה מביא איתו אי נוחות רבה וכאבים שקשה מאוד להסביר אותם במילים. יש כאלה שאומרים כי איכות החיים שלהם נפגע בגלל המצב שנכפה עליהם ללא כל הכנה מוקדמת. אחת מהדרכים הכי אפקטיביות להתמודד עם ציפורן חודרנית היא ניתוח. ד"ר אנדי קרף מבצע לא מעט ניתוחי ציפורן חודרנית, אך מתי גם אתם תצטרכו לעבור ניתוח? הרי יכולות להיות עוד דרכים אחרות לפתור את המצב.

ניתוח זוהי האפשרות האחרונה

זה נכון כי ניתוח ציפורן חודרנית ברגל מביא איתו אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. הוא גם אמור לגרום לכך שהמצב יהיה מטופל מהבסיס שלו, ולא יחזור על עצמו. אך כמו כל ניתוח, גם ניתוח ציפורן חודרנית יביא איתו שיקום של כמה ימים או שבועות. כך שאתם צריכים להבין כי כדאי לכם לנסות לבחון אפשרויות אחרות על הפרק. אם האפשרויות האחרות לא יביאו פרי, תוכלו כמובן ללכת על האפשרות הזאת. אפשרות שיכולה לשפר את איכות החיים שלכם מקצה לקצה.

כאשר הכאבים הכריעו אתכם

מרגישים כי אינכם יכולים להתמודד עוד עם הכאבים של הציפורן החודרנית? אנו בהחלט יכולים להבין את תחושת התסכול שאופפת אתכם. ברגע שאתם מרגישים כי הכאבים מכריעים אתכם מוטב לכם לפנות לאפשרות של ניתוח. ניתוח אמור במידה מסוימת להעלים את הכאב מיד לאחר שתחלימו ממנו. נדגיש כי אחרי הניתוח עשוי להיות כאב מסוים ותקופת החלמה לא קלה בכלל. אך לאורך כל הדרך אתם צריכים להסתכל על סוף הדרך שבה אתם פותחים דף חדש נטול מכאבים. הכאבים של הציפורן החודרנית כבר לא יטרידו אתכם יום ולילה.

ברגע שהמצב יוצא מכלל שליטה

ציפורן חודרנית בכף הרגל עשויה לצאת משליטה גם מבלי שאתם תבחינו בכך. הניתוח נועד על מנת לאפשר לכם להחזיר את השליטה לידיים שלכם. הרי אם נזכרתם מאוחר מידיי, מאוד יכול להיות כי אף אפשרות אחרת לא תביא איתה את התמורה הרצויה. תמצאו את עצמכם רק דוחים את הקץ, אך לא באמת מתקדמים אל עבר פתרון המצב. ניתוח יגרום לכך שאומנם תהיה לכם תקופת שיקום לא פשוטה, אך בסופה תוכלו להעלים את הכאב. תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה שלכם על כל המשתמע מכך. 

דילוג לתוכן