ניתוחי חזה – איך את תרגישי ביום שאחרי?

0 Comments

ניתוחי חזה הפכו להיות לניתוחים פופולאריים מאוד בקרב נשים רבות. מרבית הנשים שמבצעות ניתוחים שכאלה מעוניינות להגדיל את החזה שלהן. אך כמובן שיש נשים שמעדיפות להקטין את החזה או אפילו רק להרים אותו. לא חסרות אפשרויות כאשר מדובר על ניתוח פלסטי באזור הזה. מדוע נשים מעוניינות לעבור ניתוח באזור החזה? מכיוון שמדובר על אחד האזורים הבולטים ביותר בגוף האישה. כל אישה רוצה לדעת כי בזכות ניתוחי חזה היא תוכל לאהוב את מה שהיא רואה במראה. אך כיצד את תרגישי ביום שאחרי הניתוח עצמו?

האם אהיה מרוצה מהתוצאה הסופית?

קשה מאוד להגיד מראש האם את תהיי מרוצה מהתוצאה הסופית. השאיפה כמובן צריכה להיות כי התוצאה הסופית תהיה בדיוק כמו שאת חלמת עליה. אך בפועל כל רופא מביא איתו את הידע ואת היכולות השונות שלו. על מנת שתוכלי לעבור ניתוחי חזה בשלום ולהיות מרוצה מהתוצאה יהיה עלייך להגיע מוכנה. את צריכה להגיד לרופא עוד טרם ביצוע הניתוח את כל הדגשים החשובים לך. תיאום ציפיות הכרחי מאוד על מנת שתוכלי להגשים את החלום האמיתי שלך. תוכלי לקבל השראה מניתוחי חזה אחרים על מנת להסביר בדיוק מהי השאיפה שלך.

מתי יהיה אפשר לחזור לשגרה?

נדגיש כי ההחלמה מניתוחי חזה היא מאוד אינדיבידואלית וכל אחת מחלימה בצורה שונה. החזרה לשגרה היא הדרגתית שכן הכאבים יכולים להיות רלוונטיים בימים שלאחר הניתוח. רוב הנשים חוזרות לשגרת החיים הרגילה שלהן כעבור שבוע או שבועיים. כאשר הימים הראשונים לאחר הניתוח מיועדים בעיקר להחלמה ממנו. כמובן שאת יכולה לקחת משככי כאבים ותכשירים שונים כדי להפחית את עוצמת הכאב. מבחינתך את צריכה לדעת כי את יכולה להמשיך בשגרה מבלי לפגוע בעצמך.

כמה עולה לבצע ניתוחי חזה?

גם העלות היא עניין מאוד משתנה, הרי לכל רופא מנתח יש את העלויות שלו. ניתוחי חזה לא עולים מעט, את זה את צריכה לדעת עוד לפני שתיכנסי להליך. לרוב מדובר על הוצאה של כמה עשרות אלפי שקלים. כל זאת בתנאי שאת פונה לרופא מנתח מנוסה, כזה שאת יכולה לסמוך עליו. אך תזכרי כי אין מחיר להגשים את החלום, בטח כאשר מדובר על המראה החיצוני שלך. שווה לך לשלם קצת יותר על מנת לפנות מראש לרופא שאת סומכת עליו ועל העבודה שלו. לחצי כאן למעבר לאתר > לקבל הצעת מחיר אישית עבורך.

תמונה:פיקסביי

דילוג לתוכן